Web shop - web aplikacija za internet prodavnicu

Šta je web shop i kome je namenjen?

Web shop ili internet prodavnica, omogućava jednostavnu i preglednu trgovinu proizvodima i uslugama. Web shop je osmišljen tako da na jednostavan način potencijalnom kupcu olakša pretragu proizvoda i pruži uvid u raspoloživo stanje artikala, a da pri tom za svaku dodatnu informaciju može kontaktirati prodavca. Nakon što kupac pronađe željeni proizvod, može ga na jednostavan način poručiti, platiti i očekivati dostavu na navedenu adresu.

Koje su prednosti – zašto naše rešenje?

  • Prilagođeno poslovanju u Srbiji.
  • Mogućnost povezivanja sa poslovnim aplikacijama u cilju automatskog uvoza podataka o proizvodima (id, naziv artikla, osobine, cene, stanje zaliha,…) posredstvom web servisa. Vrlo bitna opcija koja značajno štedi Vaše vreme, jer podatke koje već imate u svom programu (ERP sistem, aplikacija za trgovinu,…) možete brzo preneti u WebShop.
  • Korisnik može sa bilo kog mesta da uređiuje svoju web stranicu. Jedini uslov za pristup stranici je postojanje internet konekcije.
  • Kontrola i upravljanje porudžbinama.
  • Praćenje porudžbina po statusima (primljene, isporučene, vraćene…).
  • Kreiranje akcija, popusta i sl.
  • Kategorizacija proizvoda.
  • Izveštavanje o rezultatima prodaje.

Kako to izgleda u praksi?

Neke od naših uspešnih internet prodavnica su: http://milupino.rs/ i www.gabi-boje.rs

Kako se upravlja internet prodavnicom?

Administriranje (upravljane) vašom internet prodavnicom – Administratorski nalog omogućuje uređivanje internet stranice i uopšte upravljanje kompletnim nalogom, dodavanje novih proizvoda, izmene postojećih, kreiranje akcija, pregled , pripremu i slanje poručene robe, pregled rezultata prodaje, … Kartica „Proizvodi“ sadrži podkategoriju „Dodaj proizvod“. Klikom na link pojavljuje se forma koju je potrebno popuniti pri unosu nove robe. Kartica „Kategorije“ podložna je modifikaciji. Korisnik je u mogućnosti da sam kreira kategorije proizvoda i njihove podkategorije, kao i da menja njihov redosled u listi. Kartica „Porudžbine“ najpogodnija je za pregled i realizaciju poručenih proizvoda. Filter pretrage poručenih proizvoda je osmišljen po statusu isporuke ili po datumu.   Kartica „Izveštaji“ – Grafikon predstavlja ostvarenu prodaju u zadatom vremenskom iintervalu. Analizom rezultata prodaje možete iskoristiti web shop za praćenje potražnje i korigovanje poslovne politike, kao i unapređenje i proširenje postojeće ponude.